Saturday, July 11, 2009

Ramainya ................ tetamu

Minggu lepas aku terlibat dengan Mesyuarat Penjajaran Semula Kurikulum Diploma Pemasaran di Kuala Terengganu. Tujuan utama penjajaran semula adalah untuk pastikan kurikulum yang akan digunakan untuk beberapa tahun akan up-to-date dan memenuhi keperluan industri.Jadi kita akan gubal kurikulum yang baru, yang lebih mantap dan berdaya saing.

Balik daripada mesyuarat hari tu, kat luar rumah aku tengok banyak kasut berselerak.Maknanya ramai le tetamu yang datang. Aku memang suka tetamu datang, sebab aku percaya tetamu datang membawa rezeki.

Bila di beri salam, suara yang jelas menjawab salam ialah suara petaijunior.Mana suara tetamu yang ramai ni.Kenapa tak jawab salam aku?


Patut le tak jawab salam, rupa-rupanya yang datang ramai-ramai tu adalah .............................................ultraman taro, tiga, dyna.Ultraman mebius siap tidur lagi.Dia orang ni mana tahu jawab salam.



Gurau aja.

No comments: