Friday, February 19, 2010

aku bukanlah superman, spiderman pun bukan

Pernah tak korang dengar lagu satu band indonesia, budak-budak saja yang performe, tajuk lagu dia "aku bukanlah superman".

Antara liriknya " aku bukanlah superman, aku juga bisa menangis................."

Akupun bukan superman, aku pun pernah menangis. Bila?

1. waktu kematian sanak saudara yang terdekat.

2. waktu sanak saudara sakit kuat..... biasa le kan, semua orang macam tu. Tapi situasi yang ketiga ni aneh sikit.Malu jugak nak cerita.Bukan menangis dalam ertikata yang sebenar, tapi tanpa disedari mengalir air mata sedih.

3. waktu first time nonton kabhi kushi kabhi gham. Sedih sungguh aku bila rahul di halau dari rumah sebab kawin dengan anjali.Ingat sungguh aku dialog dia punya bapa " hari ini kau telah buktikan kau bukan darah daging aku"

Babak kedua yang aku sedih bila rahul jumpa balik dengan mak bapa dia kat supermarket tu.Tanpa disedari mengalir air mata, tapi aku cover cepat2 takut petaiyah nampak. Buruk betul.

Korang pernah ke nangis waktu nonton.

superman
superman

spiderman

No comments: