Wednesday, May 27, 2009

Janda pun jadi le............(episod 1)

Salam,

Semenjak dua menjak ni benda alah ni selalu wujud dalam hidup aku.Kadang-kadang aku terbayangkannya, kekadang termimpi-mimpinya.Tak ada kesudahannya nampaknya.Buka komputer nampak dia, buka majalah nampak dia, kat jalanraya lagilah nampak dia.Demam gamaknya.

Kadang-kadang aku termimpi mengusapnya, membelainya dan yang paling lawaknya aku termimpi bawa dia balik jumpa mak dan ayah aku.Nak jadikan cerita mak dan ayah aku pun terpesona dengan keanggunannya.

Apa saja cara penampilan dia pasti menggoda aku. Kalau dia pakai hitam, oh manchonya, kalau silver ooh seksinya.Minat sungguh gue.

Tapi kenapa aku nak pilih yang janda, anak dara kan ramai.Dah buang tebiat gamaknya.

Petaijunior pun minat jugak, siap boleh cerita kat pengasuhnya aku nak pasang lagi satu.Petaiyah tak berapa sokong, biasalah pompuan.Aku ajuk balik apa yang dia cakap " bang jangan harap nak pasang satu lagi.Kalau nak pasang yang baru tinggalkan yang lama.Jangan harap saya rela bang dapat kedua-duanya".Mana boleh tinggal yang lama semata-mata nak dapat yang baru.

Ini jawapan kepada soalan tadi "why janda, not dara".Dara mahal ooi, mau cecah RM150,000. Janda, maklumlah orang dah hentam sikit murah le.

Satu hari nanti aku nak juga benda alah ini. Bila?. Mungkin lepas rumah kat kampung dah siap.Insyaallah.


Silver - seksinya.


Blue - manchoBeauty

No comments: