Tuesday, October 12, 2010

Shhhhh------------semalam aku pegi rumah urut

Malam tadi aku tak tahan sangat-sangat. Semua benda buat pun tak kena. Makan tak kena, duduk tak kena tidoq pun tak kena.

Bila ketidaktahanan itu sampai ke kemuncaknya, tanpa segan silu, dengan tebalnya muka aku cakap " yah, tolong sekejap, tak tahan ni, urut sikit-sikit pun jadi le".

Petaiyah pun apa lagi, dengan muka gabannya terus celapak untuk mengurut.Urutannya pula,,, alahai......no comment......no comment......no comment.

Tak boleh jadi ni, urutan tu tak berkesan, jangan kata memuaskan sikit pun tak meredakan. " Yah.....saya nak pegi rumah urut le ".

Petaiyah " elok le tu, saya pun dah tak larat nak urutawak , jum pegi sekarang ni jugak, kalau awak tak ada duit saya sponsor".

Mak ooi, ada juga spesis bini macam ni, kita baru cakap nak pegi rumah urut....terus dapat sokongan 100%.

Sebenornya kaki aku ni sakit sangat malam tadi, entah urat apa yang bersimpul aku pun tak tahu.Allahdulillah selepas diurut oleh mak cik tu,,,,, baik aja jadinya.

Tapi sakitnya diurut macam sakit nak beranak pulak. Tangan dia punya le keras macam jengkaut pulak. Terpekik terlolong aku tahan sakit. Ari ni dah ok, syukur.....dan thanks makcik apa ka nama........

Gambar orang tengah gembira dan puas hati selepas balik dari rumah urut.

No comments: