Tuesday, May 11, 2010

Aku sokong Shaq, kau sokong siapa...


Rancangan2 hiburan ini memang bukan taste aku.AF, One in a million,american idol dll memang aku tak tonoton punya.Tapi rancangan mentor ni lain sikit, aku boleh suka pulak.
Mentor tahun ni aku sokong Shaq. Mentor tahun lepas aku sokong Black.Mentor tahun depan, tak pasti lagi aku samada berminat untuk nontonnya.
Pendek kata sapa2 yang jadi protege Mas Idayu, aku sokong.Sebab aku suka dia, bukan suka mentee dia.
Mas Idayu antara penyanyi genre dangdut yang terbaik di Malaysia. Lagu2 dia yang aku suka Cinta 100%, Selangit, Asyik, Kopi Dangdut dll memang best.Tarian pun ok, tak le seperti goyang dombret inul.
Shaq pun ada advantage.Suara ok, rupa pun sedang2 aja.
Viva Mas, Viva Spain. Spain mesti menang world cup sebab ada good player macam Torres, Villa, Casilas, Silva dll.Viva Malaysia mesti menang Thomas Cup.
Apa yang aku mengarut ni....


No comments: